"è sempre bello il treno!" (cit. Il Ragazzo di Campagna, R. Pozzetto..) :D - Trieste / Ronchi Dei Legionari fotogalerij bij Panoramio

Bekijk enkele pagina Fotogalerij Trieste / Ronchi Dei Legionari
Bekijk originele foto (nieuw venster)
Tony Mininni, 23 March 2010