vent anni dopo la chiusura... qualcuno ci ha fatto il militare? io si.. - Gorizia Airport fotogalerij bij Panoramio

Bekijk enkele pagina Fotogalerij Gorizia Airport
Bekijk originele foto (nieuw venster)
lello971, 31 March 2012