tornando a casa....almeno 230° di veduta di catena alpina...mi sono commossa - CASTELNUOVO DON BOSCO fotogalerij bij Panoramio

Bekijk enkele pagina Fotogalerij CASTELNUOVO DON BOSCO
Bekijk originele foto (nieuw venster)
ly2012, 26 August 2012