July 22. 2011 - Mit største medfølelse og sympati til mine venner i Norge og til det norske folk - Reykjavik Airport fotogalerij bij Panoramio

Bekijk enkele pagina Fotogalerij Reykjavik Airport
Bekijk originele foto (nieuw venster)
Sig Holm, 23 July 2011