Τη πόρτα ανοίγω τό βράδυ-Τη λάμπα κρατώ ψηλά να δούν της γής οι θλιμένοι ναρθούνε να βρούν συντροφιά...Να βρούνε στρωμένο τραπέζι σταμνί για να πιεί ο καυμός κι ανάμεσα μας θα στέκει ο πόνος τού κόσμου ο αδελφός..και κει καθώς θα μιλάμε θα ρθεί συντροφιά κι ο χριστός. - Kefallinia Airport fotogalerij bij Panoramio

Bekijk enkele pagina Fotogalerij Kefallinia Airport
Bekijk originele foto (nieuw venster)
pv-k, 16 November 2012