Con il rosso non si passa, o t'impasti sulla sbarra... (per tacer del treno)... :-) - Lienz Heliport fotogalerij bij Panoramio

Bekijk enkele pagina Fotogalerij Lienz Heliport
Bekijk originele foto (nieuw venster)
Nicola Cangioli, 17 September 2012